درباره دانشکده
دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، از نظر ارائه خدمات متنوع آموزشی و پژوهشی به صنایع و سازمان های کشور، جایگاه برجسته ای در میان دانشکده های هم تراز خود داراست. همچنین این دانشکده به جهت حضور تعداد قابل توجهی از فارغ التحصیلان خود در موقعیت های کلیدی صنایع کشور، به خود می بالد و همه ساله، علاقمندی و کوشش دانشجویان نخبه کشور برای حضور در جمع دانشجویان دانشکده به عنوان بستری جهت کسب توانایی های لازم برای حضور در رده های ممتاز مدیریتی، گواه این مدعاست.
دانشکده مهندسی صنایع دارای چهار گروه آموزشی (بهینه سازی سیستم ها، سیستم های اقتصادی-اجتماعی، مهندسی مالی و فناوری اطلاعات) است و با مشارکت اساتید برجسته ی کشور، علاوه بر گرایش های مذکور، دروس مرتبط با لجستیک، زنجیره تامین و مهارت های موردنیاز برای دوره های MBA را نیز ارائه می نماید. این دانشکده در صدد است علاوه بر بهبود مداوم در امر آموزش و پژوهش، بر سهم خود در تحقیقات کاربردی و پروژه های اجرایی در حوزه ارتباط با صنعت کشور نیز بیفزاید. این امر شامل فعالیت هایی نظیر هدایت موضوعات پایان نامه ها و رساله های دانشجویی بصورت مسأله محور در جهت حل مشکلات کشور، ارائه آموزش های بروز و کاربردی به صنایع و سازمان های کشور، همکاری در برگزاری دوره های آزاد در تعامل با صنایع برتر، ارائه آموزش ها و مشاوره های تخصصی به صورت حضوری و غیرحضوری، تعاملات پژوهشی و اجرایی با سازمان ها و دانشگاه های بین المللی و... خواهد بود.
بدیهی است موفقیت در این عرصه، نیازمند سیاستگذاری و برنامه ریزی منسجم و یکپارچه و همفکری و همکاری مستمر تمامی ارکان دانشگاه و صنعت می باشد و امید است با همت و تلاش کلیه اساتید و کارکنان دانشکده مهندسی صنایع، بتوانیم گامهای موثری در جهت رشد و شکوفایی میهن سرافراز خود برداشته و با ایمان و پشتکار خود در ایجاد بستری مناسب جهت بالندگی استعدادهای فرزندان ایران عزیزمان و همچنین پیشبرد اهداف و برنامه های پژوهشی و کاربردی، همواره کوشا باشیم.
مدیریت دانشکده ضمن استقبال تام از همکاری کلیه صنایع و سازمانها در زمینه تعاملات سازنده و نیز آمادگی پذیرش پیشنهادات و انتقادات در جهت رفع موانع موجود و بهینه‌سازی فرآیندهای جاری، خود را متعهد می‌داند که در حفظ و ارتقاء این امانت بزرگ نهایت کوشش و توان را بکار بندد.
تاریخ به روزرسانی:
1401/06/21
تعداد بازدید:
1435