تمدید سنوات
تمدید سنوات

1دانشجویان مقطع کارشناسی از ورودی سال 1394 به بعد ،که طی سنوات مجاز تحصیلی (4 سال- 8 نیمسال) و نیمسال نهم (بنا بر تصمیم هیأت رئیسه دانشگاه ، انتخاب واحد در نیمسال تحصیلی نهم، بدون درخواست تمدید سنوات و بدون پرداخت شهریه مجاز می باشد و دانشجو قادر به انتخاب واحد در نیمسال نهم می باشد) موفق به گذراندن کلیه واحدهای درسی خود نشده اند و متقاضی تمدید سنوات تحصیلی ، در نیمسال دهم می باشند، می بایست طبق مراحل زیر عمل نمایند.

2- دانشجو می بایست حداقل 1 ماه قبل از زمان انتخاب واحد نیمسال بعد، طبق تقویم آموزشی دانشگاه ، تقاضای تمدید را در پیشخوان خدمت سامانه گلستان  برای کمیسیون موارد خاص دانشگاه  تکمیل نماید.

3- دانشجو به همراه درخواست تکمیل شده، درصورتیکه اسناد و مدارکی (پزشکی ، مشاوره ای و غیره)داشته باشد که در تصمیم گیری اعضای کمیسیون موارد خاص موثر می باشد را به همراه درخواست خود در قسمت مدارک ضمیمه و ارسال می نماید.

4- دانشجو حداکثر به مدت 2 هفته پس از ارائه درخواست در گلستان در گزارش شماره 173 سامانه آموزشی گلستان می تواند رأی شورای دانشکده را ملاحظه نماید.

5- دانشجو حداکثر 2 هفته پس از صدور رأی شورای آموزشی دانشکده ، در گزارش شماره 173 سامانه آموزشی گلستان  می تواند رأی کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه را ملاحظه نماید.

6- در صورت موافقت  کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه با تقاضای تمدید سنوات ، دانشجو مجاز به انتخاب واحد در نیمسال بعدی خواهد بود

تذکرات: 

- دانشگاه اختیار دارد در شرایط خاص و بنابر تقاضای دانشجو ، حداکثر 2 نیمسال تحصیلی مدت مجاز تحصیل را افزایش دهد که شامل نیمسال نهم و دهم می باشد.

- دانشجویان مشمول نظام وظیفه در صورتی مجاز به تمدید سنوات تحصیلی بیش از 8 نیمسال تحصیلی خواهند بود که با مراجعه به گزارش 173  از وضعیت مجوز سازمان وظیفه عمومی برای ادامه تحصیل خود مطلع شوند.

- شهریه افزایش سنوات تحصیلی در نیمسال دهم طبق تعرفه مصوبه هیأت امنای دانشگاه از دانشجویان مشمول آموزش رایگان دریافت خواهد شد.مبلغ بدهی در سامانه آموزشی گلستان برای دانشجو قابل رؤیت و قابل پرداخت می باشد.

  کارشناس مربوطه: خانم رحیمی -84062258-rahimi[AT]eetd.kntu.ac.ir
Review:
1648
Date:
1400/02/13