سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX2024)- رویداد رقابت ملی استارتاپی (INOTEXPitch)
سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX2024)- رویداد رقابت ملی استارتاپی (INOTEXPitch)

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX2024) همراه با رویدادها و برنامه های متنوع جانبی و با حضور فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور در اردیبهشت سال 1403 در محل پارک فناوری پردیس برگزار می شود. این رویدادها با محوریت دو رویداد رقابت ملی استارتاپی و رویداد پژوهش های کاربردی مسئله محور برگزار می شود.

رقابت ملی استارتاپی بزرگترین رقابت ملی استارتاپ ها در کشور است که امسال برای هفتمین سال پیاپی در استان های مختلف کشور برگزار می شود. در این رقابت ها، تیم های استارتاپی به معرفی خدمات و محصولات نوآورانه خود در مقابل سرمایه گذاران می پردازند و از هر استان، دو تیم استارتاپی برتر برای حضور در فینال رقابت ها، هم زمان با اختتامیه نمایشگاه اینوتکس دعوت می گردند. تیم های استارتاپی برتر کشور، ضمن دریافت جوایز نفیس، از تسهیلات ویژه بانکی به منظور توسعه کسب و کار خود بهره مند می گردند.

به منظور حمایت از مخاطبین این رویداد، حضور افراد در آن کاملا رایگان است. لازم به ذکر است این جشنواره در 6 استان کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، یزد، تهران، بوشهر و آذربایجان غربی برگزار می گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت این رویداد به نشانی زیر مراجعه و یا با خانم کرامتی فرد به شماره 09123497073 تماس حاصل فرمایند.

https://inotex.com

تاریخ:
1402/11/21
تعداد بازدید:
35
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.