افتتاح سامانه توانمندیهای پژوهشی و آزمایشگاهی (ساتپا) دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سامانه توانمندی‌های پژوهشی و آزمایشگاهی (ساتپا) دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، در راستای راه اندازی سامانه های تخصصی به منظور اطلاع رسانی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه در حوزه تولید محصول و ارائه خدمات، معاونت پژوهشی دانشگاه سامانه توانمندی‌های پژوهشی و آزمایشگاهی (ساتپا) را راه اندازی نمود.
ساتپا این امکان را به مخاطبان می دهد تا به تفکیک اساتید، دانشکده ها و گروه های آموزشی، فعالیت های انجام شده در حوزه طرح های پژوهشی و خدمات آزمایشگاهی را مشاهده کنند. اطلاعات طرح‌های فناورانه، طرح‌های فروش محصول، طرح‌های دانش فنی و اختراعات نیز در این سامانه قابل مشاهده است.
از آنجایی که در دانشگاه‌های نسل جدید، پژوهش و فناوری و میزان اثر گذاری علمی، اقتصادی و اجتماعی، محور است؛ موفقیت در اجرای این مأموریت از یک سو موجب توسعه دانش، فناوری و کارآفرینی در دانشگاه شده و از سوی دیگر موجب توسعه صنعتی کشور و افزایش شهرت و رتبه بین‌‌المللی دانشگاه می‌ گردد.
شایان ذکر است در همین راستا پیشتر معاونت پژوهشی دانشگاه اقدام به راه اندازی سامانه علم سنجی با هدف تجمیع و ارائه اطلاعات مقالات بین المللی و انتشارات علمی اعضای هیئت علمی کرده بود.
می توانید جزئیات بیشتری از ساتپا را درکلیپ زیر مشاهده فرمایید:




تاریخ:
1399/09/17
تعداد بازدید:
1035
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.