پیام تسلیت رئیس دانشگاه در پی درگذشت استاد فرهیخته و عضو هیات علمی دانشگاه، زنده یاد سید مجتبی موسوی نائینیان

به گزارش روابط عمومی؛ رئیس دانشگاه، دکتر کریمی مزرعه شاهی در پی درگذشت استاد فرهیخته و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، زنده یاد سید مجتبی موسوی نائینیان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر تأسف بار درگذشت استاد فرهیخته دانشکده دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، زنده یاد مرحوم سید مجتبی موسوی نائینیان، موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب و جامعه دانشگاهی گردید.

دکتر سید مجتبی موسوی نائینیان، رئیس اسبق دانشکده های مکانیک و هوافضای دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی یکی از قدیمی ترین و برجسته ترین اساتید صنعت تاسیسات ایران بودند و بخش مهمی از عمر مفید خود را صرف تحقیق و پژوهش کردند، سردخانه های فراوانی را طبق آخرین اصول علمی و مهندسی در کشور عزیزمان طراحی نمودند و از سال 1352 در تحول صنعت تاسیسات ایران تاثیر بسزایی داشته اند، کتب و مقالات ارزشمندی هم در زمینه های تبرید و سیستم های گرمایشی و سرمایشی از خود به یادگار گذاشته اند. در کنار فعالیت گسترده علمی ایشان، به تمام معنا فردی اخلاق مدار و بزرگوار بودند که همواره رفتار کریمانه و خوی خون گرم ایشان در اذهان باقی خواهد بود.

اینجانب فقدان این پژوهشگر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات برای آن عزیز، از درگاه ایزد منان برای خانواده محترم مرحوم صبر و شکیبایی و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

روحش شاد و یادش گرامی

تاریخ:
1401/02/06
تعداد بازدید:
2878
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:14
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.