معاون آموزشی دانشگاه خبر داد

حضور دانشجویان ورودی 1399 مقطع کارشناسی در کلاس های درس دانشگاه از بهمن ماه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی؛ معاون آموزشی دانشگاه، دکتر صالحی در خصوص وضعیت حضور دانشجویان دانشگاه در نیم سال دوم تحصیلی (1401-1400) بیان نمود: با توجه به مصوبه "ستاد ملی کروناو "ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان تصمیمات اتخاذ شده در خصوص وضعیت حضور دانشجویان در نیم سال دوم تحصیلی (1401-1400) در دانشگاه به این منوال خواهد بود:

کلاس های کلیه دانشجویان ورودی سال 1399 دانشگاه در مقطع کارشناسی به صورت حضوری خواهد بود.

کلیه دانشجویان ورودی سال 1399 دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری به انجام کارهای آزمایشگاهی- تحقیقاتی خود خواهند پرداخت.

کلیه کلاس های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشجویان ورودی سال 1399 به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

جلسات دفاعیه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه اظهار کرد: دانشجویان ورودی سال 1399 مقطع کارشناسی بعد از گذراندن سه ترم آموزش غیرحضوری برای اولین بار تجربه حضور در دانشگاه را پیدا خواهند کرد و در هر صورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت از سوی دانشجویان الزامی است.

دکتر صالحی اضافه نمود: مسئولین دانشگاه در حال برنامه ریزی برای حضور تدریجی کلیه دانشجویان عزیز با توجه به وضعیت پاندومی کرونا و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشند و انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور کلیه دانشجویان در صحن دانشگاه خواهیم بود.

تاریخ:
1400/10/28
تعداد بازدید:
2639
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:94
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.