نشست دو جانبه رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مسئولان دانشکده مهندسی برق برگزار شد
‎نشست دوجانبه رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مسئولان دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی هفتم مهر ماه 1399در این دانشکده برگزار شد
نشست دوجانبه رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مسئولان دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی هفتم مهر ماه 1399در این دانشکده برگزار شد
تورج امرایی رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه در مورد محور های این نشست اظهار کرد: طی نشستی که مسئولان دانشکده مهندسی برق با رضا کرمی محمدی داشتند پس از معرفی دانشکده مهندسی برق و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، زمینه های همکاری پژوهشی و آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
امرایی گفت :در این نشست رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر آمادگی این سازمان برای همکاری با دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و دانشکده مهندسی برق تاکید کردند و در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات پرکاربرد در پیش بینی و مدیریت بحران بویژه تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی ، برای همکاری با این دانشکده اعلام آمادگی کردند.
رییس دانشکده مهندسی برق خاطر نشان کرد: رضا کرمی محمدی در این نشست بر ضرورت توجه دانشگاه ها و مراکز علمی کشور به آموزش مدیریت بحران تاکید کردند . گفتنی است تاکنون کارهایی اجرایی خوبی در زمینه آماده سازی سازمان ها و نهادهای کشوری در شهر تهران برای رویارویی با بحران انجام شده است که طرح " مدرسه آماده" یکی از نمونه های این طرح است که با همکاری وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است و این طرح می تواند در گام بعدی در قالب " دانشگاه آماده" اجرایی شود.
او بیان کرد .پس از معرفی توانمندی‌های دانشکده مهندسی برق و تاکید بر ضرورت همکاری نزدیک دانشگاه ، صنعت و جامعه ، به سابقه درخشان و اثر گذاری فراوانی که دانشکده مهندسی برق در بین سایردانشکده های مهندسی کشور دارد اشاره شد.شایان ذکر است ، این دانشکده تا کنون توانسته است علاوه بر پرورش صدها متخصص و پژوهشگر، خدمات ارزنده ای را به صنعت کشور ارائه دهد.
امرایی افزود: طی تعاملاتی که صورت گرفت به توانایی های این دانشکده در طراحی و ساخت بسیاری از تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی مورد نیاز سازمان پیشگیری و مدیریت بحران اشاره شد.
او گفت :امیدواریم همکاری با این سازمان در قالب پروژه های کاربردی و پژوهشی در آینده نزدیک آغاز شود.
تورج امرایی د ر پایان ادامه داد : پس از پایان نشست مسئولان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بخش های مختلف دانشکده مهندسی برق از جمله آزمایشگاه مرجع آنتن، مرکز پژوهش و فناوری و موزه ملی مهندسی برق در این دانشکده بازدید به عمل آوردند.
تاریخ:
1399/07/08
تعداد بازدید:
899
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.