با حکم وزیر علوم، تحقیفات و فناوری، عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک، مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده منصوب شد
‎دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی، دکتر فائزه رحمانی را به عنوان «مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده» منصوب کرد.
‎دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی، دکتر فائزه رحمانی را به عنوان «مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده» منصوب کرد.
‎به گزارش روابط عمومی به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر رحمانی آمده است:
‎با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب سرکار‌عالی به موجب این حکم به سمت " مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور زنان و خانواده " منصوب می‌شوید.
‎امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و راه‌کارهای مفید در تقویت توانمندی‌های زنان و حضور مؤثر آنان در مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، همچنین تحکیم بنیان خانواده، به مثابه هسته اساسی جامعه، موفق باشید.
‎دکتر فائزه رحمانی، متولد 1359 در شهر تهران و دانشیار پایه 6 گروه فیزیک هسته‌ای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است.
‎وی راهنمایی و مشاوره بیش از 46 پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا را برعهده داشته و بیش از 45 مقاله علمی در مجلات معتبر بین‌المللی و علمی پژوهشی داخلی و نیز بیش از 65 مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارائه کرده است.
‎دکتر رحمانی علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، سردبیر مجله Radiation physics and Engineering، عضو هیئت مدیره انجمن هسته‌ای ایران، مدیر گروه فیزیک هسته‌ای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و مشاور رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در امور زنان بوده‌اند.
‎دکتر منصور غلامی همچنین در نامه جداگانه‌ای ضمن قبول استعفای دکتر زهرا کیا سالاری رینه، مشاور سابق وزیر علوم در امور زنان و خانواده، از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
تاریخ:
1399/04/23
تعداد بازدید:
1084
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.