اولین دوره هاى طرح دانش افزایى و توانمندسازى اعضاى محترم هیات علمى دانشگاه برگزار شد
دوره هاى طرح دانش افزایى و توانمندسازى اعضاى محترم هیات علمى دانشگاه با عنوان روش تدریس موثر در تاریخ دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 در دانشکده مهندسى برق برگزار شد
دوره هاى طرح دانش افزایى و توانمندسازى اعضاى محترم هیات علمى دانشگاه با عنوان روش تدریس موثر در تاریخ دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 در دانشکده مهندسى برق برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، پیرو اطلاع رسانى قبلى معاونت آموزشى و تحصیلات تکمیلى دانشگاه، اولین جلسه از مجموعه دوره هاى طرح دانش افزایى و توانمندسازى اعضاى محترم هیات علمى دانشگاه با عنوان روش تدریس موثر در تاریخ دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 از ساعت 13:30 الى 15:30 در دانشکده مهندسى برق برگزار شد. این دوره که با شرکت 100 نفر از اعضا هیات علمی دانشگاه (70 نفر حضورى و 30 نفر در سامانه جلسات مجازى دانشگاه) برگزار گردید، با استقبال فراوان حاضرین در جلسه مواجه شده و در انتها، پرسش و پاسخ و تبادل نظر بین افراد حاضر در جلسه صورت گرفت. مهمترین عناوین طرح شده عبارت بودند از:
* تدریس موثر - یادگیری موثر
* روند بخاطرسپاری اطلاعات
* نقش زمان و استراحت در فراگیری مطلب
* نحوه اداره کلاس توسط مدرس و مواجهه با خواسته های دانشجویان
* تطبیق سرعت تدریس و تکلم استاد با نیاز دانشجو
* بیان مشکلات مرسوم دانشجویان در کلاس
* روند برگزارى امتحان و تصحیح ورقه
لازم به ذکر است که معاونت آموزشی دانشگاه در نظر دارد جلسات دیگرى در خصوص طرح دانش افزایی و توانمند سازی اعضا هیات علمی در ترم جاری برگزار نماید که متعاقبا جزییات ان اطلاع رسانى خواهد شد.
تاریخ:
1401/02/20
تعداد بازدید:
1776
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.