آيين معارفه و تكريم معاون آموزشي وزارت علوم برگزار شد
آيين معارفه و تكريم معاون آموزشي وزارت علوم برگزار شد

آيين معارفه و تكريم معاون آموزشي وزارت علوم برگزار شد

دكتر خاكي صديق: بسياري از دستاوردهايي كه نظام‌مان به آن افتخار مي‌كند مديون آموزش عالي كشور است

دكتر علي خاكي صديق، معاون آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: بسياري از دستاوردهايي كه نظام‌مان به آن افتخار مي‌كند مديون آموزش عالي كشور است و هر كسي كه عضوي از اين خانواده است؛ چه دانشجويان، استادان، مديران و كاركنان آموزش عالي، طبيعتا سهمي از اين افتخار دارند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دكتر خاكي‌صديق، در آئين تكريم دكتر مجتبي شريعتي نياسر و معارفه خود كه امروز (يكشنبه) در سالن شهداي جهاد علمي وزارت علوم برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاكرم كه عمرم را در راه خدمت به آموزش عالي كشور عزيزمان ايران قرار داده و از اينكه عضوي از خانواده بزرگ آموزش عالي هستم افتخار مي‌كنم.

وي افزود: به عنوان رئيس سابق دانشگاه صنعتي خواجه‌نصيرالدين طوسي كه حدود 10 سال و مسئوليت آن در دو دوره را برعهده داشتم، شاهد بودم كه در پنج سال اخير همكاران‌مان در وزارت علوم چه در اين دوره و چه در دوره قبل، تلاش خالصانه‌اي در جهت اصلاح امور داشته‌اند.

معاون آموزشي وزارت علوم خاطرنشان كرد: قرار گرفتن در جاي كسي همچون دكتر شريعتي نياسر كه انسان بسيار فعال و پرانرژي هستند سخت است و بنده اميدوارم كه بتوانم جاي ايشان را پر كنم. خدماتي كه ايشان انجام داده‌اند قابل تحسين است.

دكتر خاكي‌صديق در ادامه گفت: طبيعتاً با توجه به مخاطبان گسترده و متنوع آموزش عالي، چالش‌ها و مشكلاتي نيز وجود دارد كه الحمدلله با پي‌گيري‌هاي انجام شده، بخش اعظمي از اين مسير طي شده و اميدوارم كه بتوانم راهشان را ادامه داده و اصلاحات لازم را براساس تجربياتي كه دارم، انجام دهم.

دكتر خاكي صديق در پايان سخنانش ضمن قدرداني از اعتماد و حسن نظر دكتر غلامي اظهار داشت: از كليه همكاران و بزرگاني كه در اين جمع حضور دارند و يا ندارند، نيز مي‌خواهم كه اگر نظري، برنامه‌اي و يا راه حلي براي مرتفع كردن مشكلات آموزشي دارند لطفاً ارائه دهند؛ بدون شك در حوزه معاونت آموزشي نيازمند نظرات و راهنمايي‌هاي ارزشمند شما عزيزان هستيم.

تاریخ:
1398/04/30
تعداد بازدید:
1593
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.