مهلت ارسال مقالات به كنفرانس آكوستيك و ارتعاشات اعلام شد
ارائه جديدترين دستاوردهاي علمي كشور در كنفرانس آكوستيك و ارتعاشات
دبير سومين كنفرانس بين‌المللي آكوستيك و ارتعاشات از برگزاري اين كنفرانس در دي‌ماه امسال خبر داد و گفت: مهلت ارسال مقالات به اين كنفرانس تا پايان شهريورماه است.

به گزارش روابط عمومي، دكترفرهنگ هنرور دبير سومين كنفرانس بين‌المللي آكوستيك و ارتعاشات در گفت‌وگو با  خبرگزاري فارس، گفت: اين كنفرانس با همكاري دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي در دي ماه امسال برگزار مي‌شود.

وي افزود: اين كنفرانس فرصتي است تا پژوهشگران و صاحب نظران حوزه آكوستيك و ارتعاشات آخرين دستاورد‌هاي علمي و صنعتي خود در زمينه صوت و ارتعاش را با يكديگر به مشاركت گذارند.

هنرور ادامه داد: اين كنفرانس شامل بخش‌هايي نظير سخنراني‌هاي كليدي، ارائه مقالات، كارگاه‌هاي تخصصي و نمايشگاه صنعتي است و مانند سال گذشته مسابقه‌اي براي انتخاب پايان‌نامه‌هاي برتر كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري در زمينه آكوستيك و ارتعاشات برگزار مي‌شود.

دبير سومين كنفرانس بين‌المللي آكوستيك و ارتعاشات گفت: آخرين مهلت ارسال مقاله كامل به اين كنفرانس ۳۰ شهريورماه و اعلام پذيرش نهايي مقالات ۲۵ مهر است.

به گفته وي، در اين كنفرانس محورهايي نظير آزمون‌هاي شوك و ارتعاش، آكوستيك در معماري، آكوستيك در موسيقي، آكوستيك زيرآب، شناسايي سامانه‌ و سازه‌هاي مكانيكي، ديناميك خودرو، ديناميك سازه، فيزيك صوت و غيره مورد بررسي قرار مي‌گيرد

تاریخ:
1392/06/20
تعداد بازدید:
370
منبع:
دانشكده مهندسي مكانيك
تهران، ميدان ونك، خيابان ملاصدرا، خيابان پرديس، پلاك 7    
كد پستي :    43344 - 19919  
تلفن: 88674747   فاكس: 88674748
 
 
 
دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.