۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
رئيس دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي: دانشگاه نگاه همه جانبه‌اي به رشد علمي دارد
رئيس دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي: دانشگاه نگاه همه جانبه‌اي به رشد علمي دارد

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي: رئيس دانشگاه  گفت: در اين دانشگاه نگاه همه جانبه و رو به جلويي به رشد علمي وجود دارد كه در شرايط حاضر نيز هنوز دوره هايي را با كشورهايي همچون هلند، روسيه و .. ) در زمينه پژوهشي و بين المللي برگزار مي كنيم و عرصه محدودي نيست. 

فرهاد يزدان دوست، عصر دوشنبه در مراسم آيين استقبال از دانشجويان نو ورود گفت: تفاوت محيط دانشگاه با مدرسه در ابتكار و آزادي عمل و وسعت ديد است.

يزدان دوست با بيان اين كه يكي از هدف هاي ما نشاندن خنده بر روي لبان شماست، اظهار داشت: دانشگاه در ذهن همه تعريف و تمثيل خود را داشته و قائده مشخصي براي تعريف اين جمله نيست. تفاوت اين جمله تنها در گذراندن دوراني است كه دانشجويان را به اين مرحله رسانده است.
وي ادامه داد: تلاش دانشجويان براي ورود به اين عرصه قابل تقدير بوده و بايد با تعامل با اساتيد و دانشجويان به نكات ويژه اي كه براي دانشگاه مطرح است، برسند.
رئيس دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي افزود: دانشگاه و درس خواندن انتهاي مشخصي نداشته و دانشجويان مي توانند تا مدارج بالاتر تحصيل را ادامه دهيد، اما انتظاراتي با ورود شما در مقاطع بالاتر به وجود مي آيد. 
رئيس دانشگاه خواجه نصير گفت: رعايت بسياري از نكات همچون ارتباطات فردي و علمي بسيار حائز اهميت است. همچنين اخلاق مداري، پوشش و نوع نگاه به جامعه دانشجويان بايد سرآمد دانشگاه هاي ديگر باشد، رعايت اين نكات دانشگاهي استوار و پويا را در پي خواهد داشت.
يزدان دوست تصريح كرد: دنياي امروز دنياي كادر شده و برش خورده اي نيست كه با لفظ صنعتي برآورده شود.
رئيس دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي گفت: ورود به جامعه و نگاه به مسائل جهاني (محيط زيست، آلودگي هوا و استفاده از منابع طبيعي و ...) با وجود دانشجويان به عنوان منابع انساني قابل توجه و دقت است.
وي ادامه داد: دانشجويان نو ورود بايد از اين امكانات استفاده كرده ضامن موفقيت هاي بعدي در دانشگاه و جامعه شوند.
يزدان دوست با توجه به شخصيت علمي خواجه نصير الدين طوسي گفت: دانشجويان بايد در خصوص اين شخصيت علمي بيشتر مطالعه كنند و رفتار و زندگي او را سر مشق زندگي و درس خود قرار دهند.
رئيس دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي با توجه به نگاه رو به رشد و  روبه جلو دانشگاه افزود: در اين دانشگاه نگاه همه جانبه و رو به رشد علمي داريم كه در شرايط حاضر نيز هنوز دوره هايي را با كشورهايي همچون هلند، روسيه و .. ) در زمينه پژوهشي و بين المللي برگزار مي كنيم كه عرصه محدودي نيست. 
وي ادامه داد: قطعا دانشجويان بازخورد تلاش خود را دريافت كرده و از فرصت ها استفاده خواهند كرد و با رعايت حريم يكديگر با همدلي كارها را پيش مي برند. 

 
تاریخ:
1398/07/02
تعداد بازدید:
1088
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.