آگهی ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد سال 1400

آگهی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد سال 1400

ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای کلیه پذیرفته شدگان دانشگاه در سال تحصیلی جدید، به اطلاع می­ رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان، در سه مرحله به صورت الکترونیکی و حضوری انجام می­ گیرد. در مرحله ثبت ­نام الکترونیکی (مرحله اول) لازم است پذیرفته­ شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل نموده و مدارک لازم برای ثبت نام را بارگذاری و در پایان گواهی پذیرش غیرحضوری را چاپ نمایند؛ در مرحله دوم بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان محترم مدیریت تحصیلات­ تکمیلی دانشگاه انجام و تایید مدارک بارگذاری شده حداکثر تا 30آبان ماه 1400 در سیستم گلستان ثبت خواهد شد. در این مرحله دانشجویان بایستی نسبت به اخذ گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی از سیستم گلستان اقدام نمایند. این گواهی به منزله رفع نواقص مدارک ثبت ­نامی است و بایستی تا زمان مراجعه به دانشکده برای پذیرش حضوری نزد دانشجو محفوظ بماند. مرحله مراجعه حضوری(مرحله سوم) با در دست داشتن گواهی پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه، شخصاً (مراجعه حضوری شخص دانشجو الزامی است)  جهت مطابقت و کنترل مدارک ثبت­ نامی و کنترل نهایی مدارک به دانشکده محل تحصیل مراجعه نمایند.(زمان مراجعه حضوری پس از عادی شدن شرایط بحران بیماری کرونا اعلام خواهد شد)

قابل ذکر است مدارک بارگذاری شده توسط دانشجو، حداکثر تا 30آبان ماه 1400 باید توسط این مدیریت در سیستم گلستان بررسی و تأیید شده باشد، بنابراین لازم است پذیرفته شدگان بطور مستمر وضعیت تأیید مدارک خود را در سامانه ثبت نام (سیستم گلستان)، کنترل و نواقص احتمالی را برطرف نمایند . در صورت عدم رسیدگی دانشجویان به رفع نواقص در سیستم گلستان، مطابق مفاد تعهدنامه ای که از دانشجویان اخذ می شود، دانشگاه مجاز به حذف واحدهای اخذ شده و لغو قبولی دانشجو خواهد بود.

 

·        ثبت نام الکترونیکی از روز سه شنبه  مورخ  1400/08/11 شروع و تا پایان روز چهارشنبه 1400/08/12  به اتمام خواهد رسید.

·        آدرس سامانه آموزشی دانشگاه:  http://golestan.kntu.ac.ir 

·         شناسه کاربری و گذرواژه جهت ورود به پرتال ثبت نام :

·        شناسه کاربری: شماره ملی ده رقمی + n001 (به طور مثال**********n001)

·         گذرواژه: شماره ملی ده رقمی 

·        جهت مشاهده راهنمای ثبت­ نام الکترونیکی اینجا را کلیک نمایید. p1

 

توجه : بارگذاری  اصل مدارک  زیر در ثبت ­نام الکترونیکی الزامی است:

·        در صورت بارگذاری کپی هریک از مدارک، مدرک مذکور توسط این مدیریت تایید نخواهد شد.

·         عکس (لازم است عکس جدید در سیستم گلستان با حجم بیش از 8 Kb و کمتر از 12 Kb بارگذاری شود) تغییر عکس پس از پذیرش غیرحضوری در سیستم گلستان به هیچ عنوان امکان پذیر نبوده و تمامی مدارک تحصیلی با عکس بارگذاری شده صادر خواهد شد.

·        کارت ملی(پشت و رو)

·        شناسنامه (تمام صفحات)

·        مدرک فارغ ­التحصیلی کارشناسی با قید معدل کل (در صورت ارائه دانشنامه بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل الزامی است)

·        فرم مخصوص معدل دانشجویان سال آخر کارشناسی، (لینک دریافت فرم)P2

·         فاقدین مدرک تحصیلی کارشناسی و دانشجویان سال آخر کارشناسی که تا پایان مهرماه ماه 1400 فارغ­ التحصیل می ­شوند، (لینک دریافت فرم) P3

·         فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر کارشناسی (لازم است فرم مربوطه از اینجا دریافت و پس از تکمیل در سیستم بارگذاری شود) P4

·         گواهی فراغت از تحصیل کاردانی با قید معدل کل برای فارغ ­التحصیلان کارشناسی ناپیوسته (در صورت ارائه دانشنامه بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل الزامی است)  

توجه : کلیه فرم­ها با مهر و امضای معاونت آموزشی / مدیر تحصیلات تکمیلی / مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل

مقاطع قبلی مورد قبول می باشد.

·        حکم مرخصی سالانه و یا موافقت کتبی بدون قید و شرط با ادامه تحصیل تمام وقت از ارگان محل خدمت (برای شاغلین وزارتخانه ­ها، سازمان­ها و نهادهای دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی کشور)  تأکید می­ گردد انجام مراحل ثبت‌نام منوط به ارائه گواهی مذکور می‌باشد و در صورت عدم ارائه گواهی، ادامه روند ثبت­نام امکان­پذیر نخواهد بود.

·        فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (لازم است فرم مربوطه از اینجا دریافت و پس از تکمیل در سیستم بارگذاری شود) p6

·        کارت پایان خدمت سربازی  یا معافیت دائم/ موقت  

·        برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت برای دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده و تاریخ اعزام مندرج در آن، تا زمان ثبت­نام به اتمام نرسیده باشد/ برای دانشجویان سال آخر گواهی معدل با تأیید تاریخ فراغت از تحصیل تا 1400/08/30  مجدداً بارگذاری شود.

·        برگه ترخیص از خدمت سربازی با درج اعلام موافقت با ادامه تحصیل برای مشمولین حین خدمت

(پذیرفته شدگان مشغول به خدمت سربازی و یا دارای وضعیت نظام وظیفه نامشخص (برگه اعزام به خدمت دارای غیبت و ...) لازم است با در دست داشتن مدرک شناسایی معتبر جهت اخذ گواهی ترخیص از خدمت یا تعیین تکلیف وضعیت غیبت، طی روزهای سه شنبه  1400/08/11  و چهارشنبه 1400/08/12از ساعت 08:30 لغایت 13:30 به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به آدرس: میرداماد غربی- پلاک 470 مراجعه نمایند. (مراجعه اولیاء دانشجویان با کارت شناسایی معتبر بلامانع است.)

روند درخواست صدور معافیت تحصیلی:

کلیه پذیرفته ­شدگان آقا که خدمت نظام وظیفه انجام نداده ­اند و فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مشغول به خدمت نظام وظیفه می­ باشند (پذیرفته ­شدگان مشمول) لازم است با مراجعه به پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس https://services.epolice.ir/prtl/login  نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی جدید حداکثر تا تاریخ 1400/08/30اقدام نمایند. (جهت دریافت راهنمای ثبت­ نام در پرتال سازمان وظیفه عمومی کلیک نمایید)

 

تأیید مدارک و ثبت نام قطعی از پذیرفته ­شدگان مشغول به خدمت سربازی، بعد از ترخیص کامل از خدمت و ارائه گواهی موافقت با ادامه تحصیل از معاونت وظیفه عمومی ناجا انجام خواهد گرفت.

·        تعهدنامه ارائه اصل مدارک (برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید) p7

لازم است تعهدنامه مذکور پیش از شروع ثبت ­نام الکترونیکی چاپ و پس از تکمیل و ثبت امضاء و اثر انگشت، در هنگام ثبت نام الکترونیکی در بخش مدارک سیستم گلستان با عنوان تعهدنامه ارائه اصل مدارک بارگذاری شود.

یادآوری مهم :

·        پذیرفته­ شدگان لازم است پس از انجام ثبت­ نام الکترونیکی(اینترنتی) روز شنبه 15 آبان ماه نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند. جهت اطلاع از روند انتخاب واحد لازم است به سایت دانشکده ­های مربوطه مراجعه و طبق اطلاعیه ­های اعلام شده نسبت به اخذ واحدهای درسی اقدام نمائید.

·        به محض عادی شدن شرایط و با اعلام مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دانشجویان موظفند با در دست داشتن اصل مدارک بارگذاری شده و گواهی پذیرش غیرحضوری (بعد از اتمام ثبت­ نام الکترونیکی در سیستم گلستان چاپ شود) و  گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی (پس از تایید مدارک الکترونیکی از سیستم گلستان قابل اخذ خواهد بود) شخصاً برای پذیرش حضوری به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

·        در بارگذاری مدارک، رعایت وضوح (حداقل حجم kb 200 و حداکثر حجم kb 400) در سیستم ثبت ­نام الزامی است.

·        با توجه به اینکه تنها سال تولد پذیرفته­ شدگان در سیستم گلستان ثبت شده است، ضروری است نسبت به درج کامل تاریخ تولد (شامل روز، ماه و سال) در سیستم اقدام نمائید. اصلاح و تکمیل اطلاعات فردی، تحصیلی، آموزشی، آدرس و ... در سیستم گلستان الزامی است. مسئولیت هرگونه تناقض و اشتباه در اطلاعات به عهده شخص دانشجو خواهد بود.

با توجه به راه ­اندازی سیستم بایگانی الکترونیکی در دانشگاه، اصل مدارک ثبت­ نامی پذیرفته­ شدگان پس از اتمام کلیه مراحل ثبت­ نام، جهت حفظ و نگهداری آنها تا پایان دوره تحصیل عودت داده خواهد شد، بنابراین لازم است دانشجویان در حفظ و نگهداری آنها کوشا بوده و در هر زمان در صورت نیاز، به دانشگاه ارائه نمایند.

بدیهی است بارگذاری مدارک و پرداخت هزینه ثبت­ نام / شهریه و ورود اطلاعات به تنهایی به منزله پذیرش دانشجو نخواهد بود و  انتخاب واحد  پذیرفته­ شدگان پس از اخذ گزارش شماره 5260 (گواهی پذیرش غیرحضوری) از سیستم گلستان امکان­پذیر خواهد بود. به دلیل شرایط خاص ثبت ­نام ترم اول 1401-1400 به صورت موقت بوده و پس از بررسی نهایی مدارک توسط مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه پذیرش نهایی مدارک الکترونیکی انجام شده و در نهایت با کنترل فیزیکی مدارک پس از خروج از شرایط بحران بیماری کرونا، ثبت ­نام  قطعی خواهد شد .

 

·         کلیه پذیرفته ­شدگان می ­بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص خدمات دانشجویی و تکمیل پرونده مربوطه به آدرس الکترونیکی http://daneshjoo.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.

·         کلیه پذیرفته­ شدگان می­ بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص کارنامه سلامت روان به آدرس الکترونیکی http://portal.saorg.ir/mentalhealth   و برای کارنامه سلامت جسمانی به آدرس  https://portal.saorg.ir/physicalhealth  مراجعه نمایند.

·         پذیرفته ­شدگان شاهد و ایثارگر جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص موارد مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر به آدرس الکترونیکی http://shahed.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.

·        کلیه پذیرفته ­شدگان می ­­بایست جهت تکمیل فرم اطلاعات فردی به آدرس الکترونیکی http://herasat.kntu.ac.ir  مراجعه نمایند.

 

پذیرفته­ شدگان محترم:

در صورت بروز مشکل درثبت ­نام الکترونیکی پس از مطالعه دقیق راهنمای ثبت ­نام پیوست شده در متن آگهی، می­ توانید برای آگاهی بیشتر به آدرس: https://grad.kntu.ac.ir  بخش سوالات متداول گروه داوطلبان پذیرش و دانشجویان جدیدالورود مراجعه نمایید.

چنانچه سئوال جدیدی داشته باشید که در لیست سئوالات مذکور وجود ندارد می­توانید از طریق آدرس ایمیل paziresh@kntu.ac.ir   سئوالات خود را مطرح نمائید.

 

 

*** خیلی مهم:

لازم­است با مراجعه به آدرس: https://sd.sanjesh.org/Article.aspx?id=1&id=1    از نحوه دریافت و تکمیل فرم­های صلاحیت عمومی و واریز هزینه اطلاع حاصل نموده و پس از آن از روز شنبه 1400/09/06تا روز چهار شنبه 1400/09/10از ساعت 8:30 الی12:30 با در دست داشتن فرم­های تکمیل شده، فیش واریزی و مدارک لازم به این مدیریت مراجعه نمایند.

 

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

11  آبان ماه 1400

 

 

تعداد بازدید:
5524
تاریخ:
1400/08/11

بازگشت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.