تمدید مهلت ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان مقاطع تحصیلات تکمیلی
با سلام
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان مقاطع تحصیلات تکمیلی (دکتری و کارشناسی ارشد) سال 1399 دانشگاه می رساند، در پاسخ به درخواست های متعدد و به منظور مساعدت با آن دسته از افرادی که موفق به ثبت نام الکترونیکی خود در زمان مقرر نشده اند، این امکان از سه شنبه مورخ 13 آبان ماه تا پایان روز پنجشنبه 15 آبان ماه 99 ایجاد شده است. لازم است با توجه به مندرجات آگهی ثبت نام مربوط به هر یک از مقاطع تحصیلی نسبت به ثبت نام الکترونیکی خود در اسرع وقت اقدام نمایید. با توجه به آن که این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، عدم ثبت نام الکترونیکی در این مرحله به منزله انصراف از پذیرش در این دانشگاه خواهد بود.
 
لطفا در هنگام ثبت نام الکترونیکی به نکات زیر توجه شود:
* آگهی های ثبت نام الکترونیکی مقاطع دکتری (5 آبان ماه) و کارشناسی ارشد (7 آبان ماه) و راهنمای مربوط به ثبت نام مندرج در آن ها را با دقت مطالعه نموده و سپس نسبت به شروع ثبت نام خود اقدام کنید.
*  شناسه کاربری و رمز عبور برای دانشجویان با آزمون و بدون آزمون (استعداد درخشان) متفاوت است و بایستی با مراجعه به آگهی های مندرج در صفحه تحصیلات تکمیلی دانشگاه از آن مطلع شوید.
*  اعلام پایان ثبت نام و اطمینان از امکان اخذ گواهی پذیرش غیرحضوری (گزارش 5260 سیستم گلستان) به منزله پایان موفقیت آمیز ثبت نام الکترونیکی خواهد بود.
*  پس از اتمام ثبت نام الکترونیکی و تایید اولیه ثبت نام توسط این مدیریت، لازم است برای ورود به سیستم گلستان از شماره دانشجویی به عنوان شناسه کاربری و کد ملی به عنوان رمز عبور استفاده کنید.
*  انتخاب واحد این گروه از پذیرفته شدگان روز شنبه 17 آبان ماه انجام خواهد شد. لازم است جهت اطلاع از چگونگی انتخاب واحد به سایت دانشکده مربوطه مراجعه کرده و یا با اداره آموزش دانشکده خود در تماس باشید.
 
 مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه
12 آبان ماه 1399
تعداد بازدید:
7145
تاریخ:
1399/08/12
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.