مهمان
 
مهمان

1- دانشجویی که متقاضی است یک درس ( بعنوان مهمان تکدرس) یا چند درس (بعنوان مهمان ترم کامل ) از دروس دوره کارشناسی خود را در دانشگاه دیگری بگذراند ، می بایست از طریق پیشخوان خدمت در سایت گلستان اقدام و  فرم مهمانی را تکمیل (تایپ و امضا) و در قسمت مدارک بارگذاری نماید.

2-  نتیجه از گزارش 173 رویت و از طریق ایمیل با آموزش مرکزی ( educational_service[AT]kntu.ac.ir  ) میتوانید فرم تکمیل شده جهت ارائه به دانشگاه مقصد را درخواست نمایید.

تذکرات:

-3 در صورتیکه دانشجو، پس از دریافت فرم مهمانی از مدیریت امور آموزشی دانشگاه و قبل از ارائه به دانشگاه مقصد، از اخذ درس مهمانی منصرف شده باشد، می بایست انصراف خود از مهمانی را به آموزش دانشکده اطلاع دهد.

-   در صورتیکه دانشجو فرم را به دانشگاه مقصد ارائه دهد ولی واحدی در آن دانشگاه اخذ ننماید ، مراتب انصراف از میهمانی کتبا با ذکر نام ، شماره دانشجویی ، دلیل ، تاریخ و امضا یا بصورت حضوری و یا از طریق ایمیل به آموزش مرکزی و دانشکده اعلام شود.

-4   دانشجو پس از اخذ واحد در دانشگاه مقصد ، موظف است در پایان نیمسال ، پیگیری لازم برای اعلام نمره از سوی دانشگاه مقصد به این دانشگاه را بنماید.

5- رعایت عدم تداخل ساعت ارائه و امتحان برای اخذ تکدرس به عهده شخص دانشجو می باشد.

کارشناس مربوطه: خانم رحیمی  rahimi[AT]eetd.kntu.ac.ir

 
Review:
1659
Date:
1400/02/13
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:6
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت