انتخاب دانشجوی پژوهشگر برتر

انتخاب دانشجوی پژوهشگر برتر

هرساله به مناسبت هفته پژوهش (هفته آخر آذر ماه) از بین دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی، دانشجویان پژوهشگر برتر انتخاب و تقدیر می‌شود. بدین منظور هرساله ایمیلی از معاونت پژوهشی دانشکده‌ها برای اساتید و دانشجویان ارسال می‌شود و درخواست می‌شود که دانشجویان متقاضی مدارک خود را تحویل دفتر معاونت پژوهشی دانشکده نمایند.

1.      در موعد اعلام شده (تقریباً آبان‌ماه) که ایمیل مروبطه را دریافت می کنید چنانچه مطابق  آیین نامه انتخاب دانشجوی پژوهشگر برتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شرایط لازم را دارید برای این منظور اقدام فرمایید.

2.      چنانچه شرایط لازم را داشتید پرسش نامه انتخاب دانشجوی پژوهشگر برتر را تکمیل نموده و پس از تایید توسط استاد راهنمای خود به همراه مدارک و مستندات موارد اعلام شده در پرسش نامه، برای معاونت پژوهشی دانشکده ایمیل نمایید. (pajoohesh@eetd.kntu.ac.ir)

3.      دفتر پژوهش پس از جمع‌آوری مدارک متقاضیان و محاسبه امتیاز هرکدام از دانشجویان مطابق آیین‌نامه مذکور، افراد منتخب خود را به سازمان مرکزی اعلام می‌کند.

4.      معاونت پژوهشی دانشگاه هم پس جمع‌آوری منتخبین تمامی دانشکده‌ها، از بین آنها دانشجویان پژوهشگر برتر دانشگاه را انتخاب و اعلام می­کند. 

 

کارشناس: سرکار خانم ملکی

داخلی: 377

ایمیل: maleki[AT]eetd.kntu.ac.ir

 

 
Review:
1659
Date:
1399/11/05
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت