گرنت پژوهشی

گرنت پژوهشی

اعتبار ویژه پژوهشی (گرنت پژوهشی)، امتیاز ویژه پژوهشی اعضاء هیات‌علمی است که متناسب با فعالیت‌­های پژوهشی در طی یک سال به ایشان تعلق می‌گیرد. امتیاز هرکدام از فعالیت­‌های پژوهشی در آیین نامه تخصیص اعتبار ویژه پژوهشی اعضا هیات علمی به‌صورت کامل شرح داده شده است.

نکات مهم:

·                   خواهشمند است آیین­ نامه را مطالعه نمایید.

·         امتیاز گرنت هرسال مربوط به فعالیت سال قبل از آن می‌­باشد. (به طور مثال امتیاز گرنت سال 1402 مربوط به فعالیت‌­های سال 1401  شما می­باشد.)

·         اعتبار ویژه پژوهشی هر عضو هیات علمی با توجه به امتیاز کسب شده و حضور فیزیکی ایشان در دانشگاه (طبق آیین نامه استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) بر اساس ماده 3 این آیین‌نامه تعیین می‌گردد.

·         سقف مجموع امتیازات برای هر عضو هیات علمی در هر سال برابر 130 امتیاز است که مازاد آن برای سال بعد ذخیره می‌شود.

·         مقدار اعتبار تخصیص یافته به اعتبار پژوهشی، سالانه توسط شورای پژوهشی دانشگاه تعیین و جهت تصویب نهایی به هیات رئیسه دانشگاه پیشنهاد می‌گردد.

·         برای اعضاء هیات علمی جدید الاستخدام امتیاز گرنت پژوهشی به مدت سه سال 20 امتیاز تعیین می‌گردد.

·         هیات‌علمی می­تواند در کلیه ایام سال اطلاعات فعالیت­های پژوهشی خود را در سامانه پژوهشی گلستان ثبت نماید.

·         امتیاز کامل به فعالیتهایی تعلق می­‌گیرد که تا پایان فروردین سال بعد در سامانه گلستان ثبت شده باشد. (به طور مثال جهت تعلق امتیاز گرنت سال 1401 می‌بایست فعالیت­ های خود را تا 31/1/1402 در سامانه پژوهشی گلستان ثبت نمایید.)

·         بعد از بازه زمانی یک‌ساله (مثلاً 1/1/1401 تا 1/1/1402) از طرف معاونت پژوهشی دانشگاه مهلت دیگری جهت ثبت فعالیت در سامانه گلستان پژوهشی اعلام می­‌گردد. درصورتی‌که اطلاعات خود را در این بازه اعلام شده در سامانه ثبت کنید  80% امتیاز را دریافت می‌­نمایید و بعد از آن تاریخ هیچ امتیازی به فعالیت شما تعلق نمی­گیرد.

 

 کارشناس: سرکار خانم ملکی

داخلی: 377

ایمیل:maleki[AT]eetd.kntu.ac.ir

 

 

 

Review:
1865
Date:
1399/11/08
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت