ایجاد حساب کاربری اینترنت دانشجویان ورودی جدید (ورود به دانشکده از طریق آزمون ورودی)
1. حساب کاربری اینترنت دانشجویانی که از طریق آزمون ورودی وارد دانشگاه شدهاند بهصورت متمرکز ایجاد میشود و زمان فعالشدن آن از طریق اطلاعیههای مرکز کامپیوتر دانشکده برق به اطلاع دانشجویان میرسد.
2. نام کاربری، شماره دانشجویی و رمز ورود، کد ملی دانشجو خواهد بود.
3. برای فعالشدن این اکانت میبایست فرم مربوطه را از وبسایت دانشکده/پژوهش/مرکز فناوری اطلاعات/ دریافت کرده و پس از تکمیل، آن را با ایمیل رسمی دانشگاه به نشانی .kntu.ac.ir بفرستید تا حساب کاربری استفاده از اینترنت فعال شود.
ایجاد حساب کاربری اینترنت دانشجویان ورودی جدید (ورود به دانشکده از طرق غیر از آزمون ورودی)
1. دانشجویانی که از روشهایی غیر از آزمون ورودی وارد دانشگاه شدهاند (انتقالی، سهمیه هیئتعلمی و ...) لازم است تصویر کارت دانشجویی خود را به همراه کد ملی از ایمیل رسمی دانشگاه به آدرس .kntu.ac.ir ایمیل کنند.
2. تأییدیه ایجاد حساب کاربری در جواب ایمیل فرستاده میشود.
3. برای فعال ماندن این حساب کاربری میبایست ظرف یک هفته از فعالشدن حساب، فرم مربوطه را از وبسایت دانشکده/پژوهش/مرکز فناوری اطلاعات/ دریافت کرده و پس از تکمیل، آن را با ایمیل رسمی دانشگاه به نشانی .kntu.ac.ir بفرستید.
نکات مهم:
· سرویس اینترنت صرفاً جهت استفاده علمی دانشجویان در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه صنعتی خواجهنصیرالدین طوسی ارائه میشود و مسئولیت هرگونه سوءاستفاده، واگذاری به غیر و هرگونه استفاده خارج از موارد ذکر شده در صورت بروز، برعهده دانشجو است.
· مسئولیت حفاظت از اکانت اینترنت هر فرد با خود آن فرد است و بههیچوجه نباید آن را در اختیار فرد دیگری قرار دهد.